חרוזי אור - המגזין

שרשרת מחרוזים לפלאפון המדריך המלא

בשנים האחרונות הטלפון החכם הפך להיות פריט בסיסי עבור כל אחד ואחת, אז לא נפנק גם אותו ונוסיף לו קצת סטייל עם שרשרת מחרוזים? 
לצפייה במדריך המצולם תגללו לתחתית העמוד. 

קצת על הטרנד

הטלפון החכם הפך להיות פריט בסיסי ביותר עבור כל אחד ואחת מאיתנו. שם היומן, קבלת ההודעות והמיילים, התמונות המשפחתיות, הרשתות החברתיות, שעות הפנאי והבילוי וכמובן שיחות הטלפון. המיוחד בטלפונים החכמים בשנים האחרונות הוא שכל מכשיר יש לו את הייחודיות החיצונית שלו, כל אחד בוחר את הצבע שהוא רוצה, הצורה שהכי מייצגת אותו ובמילים אחרות הטלפון החכם הוא חלק בלתי נפרד מהזהות האישית של כל אחד.

זה לא סוד, אנחנו ב"חרוזי אור" לא צריכים לספר לכם כי הרי כולכם יודעים את זה או ראיתם את זה, אבל ישנו טרנד חזק מאוד והוא לפנק את הטלפון שלנו בשרשרת קטנה. יש כל כך הרבה סגנונות וכל כך הרבה מסרים שניתן להעביר אבל החשוב ביותר שהכנת שרשרת לטלפון נעשית בצורה מאוד פשוטה שאינה צורכת יותר מדי זמן או משאבים.

מה צריך כדי ליצור שרשרת מחרוזים לטלפון?

כל מה שצריך הוא חוט, יכול להיות חוט דיג או חוט ניילון. חרוזים לפי טעמכם האישי, יכול להיות מחרוזי סיליקון, פנינים, חרוזי עץ או מכל מה שמדבר אל טעמכם האישי. חרוז מעיכה שיתפוס את כל השרשרת. והאחרון חביב, מחזיק שיתחבר לטלפון.

כל היצירה והעשייה נעשית על ידי השחלת החרוזים אל החוט. לאחר ההשחלה לוקחים את שני קצוות החוט ומחברים אותם דרך חרוז מרכזי כך שנוצרת שרשרת משני הצדדים בצורת עיגול. חרוז מעיכה שבעזרת קטר נמעך צמוד אל החרוזים ובכך לא מאפשר לחרוזים לנוע על החוט באופן חופשי מדי ובסוף בסוף מחברים אל הלולאה של מחזיק הטלפון וכך נוצרת השרשרת שמתחברת אל הטלפון.

צפו במדריך המצולם:

עגלת קניות