חרוזי אור - המגזין

 

הקפיץ שישדרג את התכשיט שלכם

 

כתבנו מדריך מקיף על הקפיץ הקטן שעושה סדר בתהליך יצירת התכשיטים שכולם צריכים כדי שתהפכו למקצוענים

כשבאים לעשות יצירה, אז יש לנו תמונה בראש כיצד היצירה תראה, מה הצבעים והמסרים שנרצה להעביר דרכה, מה גודל התכשיט שיהיה. אבל חשוב מאוד לזכור שסביבת העבודה וצורת העבודה היא חשובה לא פחות על מנת שבאמת נקבל את התוצאה הרצויה אותה אנחנו רוצים. אז כמובן שאנחנו מארגנים שולחן עבודה, תאורה טובה שנוכל להתמקד בפריטים השונים, ממיינים את הפריטים לפי גודל וצורה, משטח עבודה ואז מתחילים בהשחלת החרוזים על גבי החוט.

כדי להימנע מעבודה קשה ומעט מסורבלת יש לו טיפ במיוחד בשבילכם. מבין הפריטים הרבים שיש אצלנו, רבים מספרים לנו מחוויותיהם שבזמן ההשחלה החרוזים יוצאים מצד שני של החוט או נופלים מקדימה. הפתרון הוא פשוט ובמעט מאוד כסף את או אתה יכולים לעבוד באופן יעיל, נעים וכיף.

ניתן לשים קפיץ המיועד בדיוק לסיבה הזו של נפילת חרוזים מהחוט. שמים שני קפיצים משני צידי החוט בלחיצה פשוטה – כלומר מהדקים את הקפיץ על החוט – והחרוזים פשוט לא יוצאים. פתרון פשוט לבעיה קטנה שיכולה להיות כאב ראש לכל יוצר או יוצרת.

לאחר שסיימנו את העבודה, סגרנו את החוט עם הסוגר והלולאה ובדקנו שהתכשיט אכן מוצא חן בעניינו מבחינת צבעו, גודלו ואורכו ניתן להסיר את הקפיץ ויש לנו תכשיט מוכן.

לרכישת המוצר לחצו כאן

עגלת קניות